Na območju nekdanje dunajske železniške postaje Nordwestbahnhof Mesto Dunaj v sodelovanju z avstrijskimi železnicami načrtuje sodobno mestno četrt. Pri načrtovanju soseske je bil poudarek na okolju prijazni urbanistični zasnovi, dostopnih stanovanjih, zelenih površinah in dobri povezanosti z javnim prometom. Z gradnjo naj bi začeli leta 2026.
Nekdanjo dunajsko tovorno železniško postajo Nordwestbahnhof v bližini parka Augarten v okrožju Brigittenau bodo do leta 2035 preobrazili v sodobno bivalno četrt. Nova četrt v velikosti 44 hektarjev bo povezala oba dela 20. okrožja, ki ju je do sedaj ločevala postaja. Na območju je predvidenih 6.500 stanovanj za 16.000 ljudi, od tega bo vsaj 60 odstotkov subvencioniranih, štiri izobraževalne ustanove za 1.600 otrok, 4.700 delovnih mest ter 10 hektarjev velik javni park s sprehajalnimi in kolesarskimi potmi. Četrt, ki je zasnovana v skladu s konceptom mesta kratkih poti, bo enostavno dostopna z javnim prometom: s podzemno železnico, hitrim vlakom in novo tramvajsko progo številka 12.
Pri gradnji bodo sledili načelom trajnostne gradnje. Načrtujejo, da bodo ponovno uporabili vsaj 70 odstotkov neoporečnega gradbenega materiala ter ohranili nekatere originalne zgradbe. Mesto je tako v načrt vključilo dve obstoječi opečnati hali in nekdanjo dvignjeno železniško progo, ki jo bodo po vzoru newyorškega parka »High Line« preuredili v nadzemni park za pešce in kolesarje.
»Projekt Nordwestbahnhof je odličen primer inovativnega, trajnostnega urbanega razvoja, ki izpolnjuje družbene in ekološke zahteve rastočega velemesta. S premišljenim načrtovanjem, ki vključuje ponovno uporabo gradbenih materialov in vzpostavitev osrednjega zelenega prostora z visoko kakovostjo bivanja, postavljamo standarde urbanističnega oblikovanja,« o projektu pravi Selma Arapović, mestna svetnica in odgovorna za urbani razvoj pri koalicijski stranki NEOS. Gradnja živahne soseske naj bi se začela leta 2026, zaključena pa naj bi bila do leta 2035.